عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

نوری شاهین ، به لطف عملکرد فوق العاده اش در بورسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست وی به عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا انتخاب شد تا باشگاه های زیادی مشتریش باشند اما در نهایت رئال مادرید را انتخاب کرد .
اما شاهین موفقیتی نداشت . مصدوم بود و زمانی که به نظر می رسید می تواند به گروه اضافه شود ، باز هم مصدوم یم شد . این به ضررش تمام شد . مورینیو بارها گفت که او باید خیلی تمرین کند تا هم سطح بقیه تیم شود . بازیکن ترکیه ای تا بازی با اوساسونا در برنابئو فرصت بازی پیدا نکرد . در آن بازی 24 دقیقه به میدان رفت . برخی فکر می کردند این شورع دوران موفق شاهین است اما او همچنان از نظر بدنی آماده نبود . بالاخره در دقیقه 30 مقابل سوسیه داد دوباره در لالیگا بازی کرد . این بار 14 دقیقه به میدان رفت . وی همچنین 45 و 44 د دقیقه دیگر در لالیگا برابر اسپورتینگ و گرانادا بازی کرد . بدین ترتیب در کل لالیگا 127 دقیقه به میدان رفت ، یعنی فقط در 3.7 درصد دقایق. تا بر خلاف انتظارات تبدیل به یک ستاره بزرگ نشود .
بدین ترتیب باشگاه از فروش بازیکنانی که فقط 23 سال دارد به طور فرض یثاستقبال کرده چرا که با ترافیک بازیکنان در میانه زمین و آمدن احتمالی مودریچ ، جای بازیکن ترک تبار تنگ تر هم خواهد شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:10 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 106796
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -